Diyet Yapmadan Zayıflamanın Yolları

Basit Kuralları Uygulamak Yeterli

İşin Sırrı Dengeli ve Kontrollü Beslenmede!

Sevdiğiniz Yiyeceklerden Vazgeçmeden de Zayıflayabilirsiniz!

Kilo Vermek Aç Kalmak Anlamına Gelmiyor!

Hızla verilen kilolar, yine aynı hızla geri alınıyor. Zayıflamak için hiç yemek yememeyi tercih edenler olduğu gibi, bilinçsizce diyet uygulayanlar da var. Bu diyetler, sinirlilik, yorgunluk gibi şikayetlere neden olabiliyor. Aslında tüm bunlara hiç gerek yok. Beslenme alışkanlıklarınızı değiştirip, yemek yemenin püf noktalarını öğrenirseniz hem formda hem de zinde kalabilirsiniz.

Yemek Pişirmenin Önemli Kurallarına Dikkat Edin! Nasıl mı?

En düşük kalorili pişirme yöntemleri, buğulama ve derin tavada yapılanlardır. Bu iki pişirme şekli en sağlıklı pişirme şeklidir. Bunun yanı sıra yemeklerde sos kullanmamaya dikkat edin. Bizi en kolay şişmanlatan şeylerin başında bu yemek tuzakları gelir. Bunların yerine taze ot ve baharatları tercih edin. Ayrıca pişirdiğiniz her yemeğin yanında mutlaka bir porsiyon sebze ekleyin.

Çok Sık Diyete Gerek Yok!

Sürekli bir program dahilinde beslenmek, bir süre sonra sıkıcı bir hal alır. Kilo vermek için 7 gün boyunca katı diyetlere lüzum yok. Hafta içi 5 gün boyunca dikkatli beslendikten sonra hafta sonu 2 gün boyunca rahat olabilirsiniz. Mesela bir tabak mantı, soslu makarna ya da pizzayı hiç düşünmeden tüketebilirsiniz. 2 gün rahat davranıp, 5 günü sağlıklı beslenerek geçirmek hiç de zor olmayacaktır.

Şeker Tuzaklarına Düşmeyin

Yediğiniz ürünlerin içinde yüksek miktarda şeker olup olmadığına dikkat etmek gerekir. Çünkü şeker yüksek kalori değerine sahiptir. Önemli olan vücudumuza giren toplam kalori miktarı olduğu için aldığımız şeker oranına da dikkat etmemiz gerekir.

Abur Cuburdan Uzak Durun

Kilo almamızın asıl sebebi atıştırdığımız yüksek kalorili yiyeceklerdir. Özellikle dışarı çıktığınızda abur cubur şeyler yerine yanımızda taşıdığımız küçük bir beslenme çantası hazırlamak daha akıllıca olur. Tam buğday ekmeğinin içine hazırlamış olduğunuz tavuklu ve bol yeşillikli sandviç iyi bir kurtarıcı olabilir.

Gün içinde bir öğün fast food yerseniz, günün diğer öğünlerinde tavuklu ve balıklı sandviçleri tercih edebilirsiniz.

Düzenli Aktivite Alışkanlığınız Olsun

Günde en az 15 dakika egzersizi ihmal etmeyin. Spor vücudumuzun kalori tüketimini artırır. Besin üzerinden gelen enerji bu yolla yakılır ve yağ olarak depolanmaz. Uzun vadede vücut yağınızdan kurtulmak için günde en az 15 dakika hareket bile yeterlidir. Hızlı yürüyüşlerle işe başlayın. Önemli olan egzersiz sırasında sürekli hareket halinde olmanızdır.

Leave a Reply

echo <<
 

EOF;